Jumaat, 23 September 2016

Internet

Nak layari internet terbaik dengan percuma 10GB setiap bulan? Sudah pasti korang boleh akses pelbagai video menarik di Facebook , youtube, permainan video online dan banyak lagi secara percuma hanya dengan Xpax Turbo je! Apa yang best, korang boleh guna internet ini secara percuma dari pukul 1 pagi hingga 7 pagi tau! Woow hebatnya! Ya, hanya dengan Xpax Turbo, korang akan dapat lagi 10 GB internet Burung Hantu secara percuma setiap bulan
Dah tak perlu risau dengan pakej internet yang murah dan berpatutan , semua tu korang boleh dapat dengan Xpax Turbo terbaru daripada Celcom!
Lima Pelan Internet yang boleh dilanggani adalah pelan 3 hari/ RM5 (300MB), pelan mingguan RM10 (1.5GB), manakala pelan Bulanan RM30 (4GB), RM50/ (9GB) dan RM80 (15GB)
Ehh bukan tu je tau! Pengguna juga ditawarkan oleh pelan internet Xpax Turbo termasuk muzik tanpa had secara PERCUMA dengan Yonder Music dan PERCUMA Internet Asas untuk aplikasi seperti Whatsapp, WeChat dan Facebook Messenger. Internet Asas tidak dikenakan sebarang caj internet.
Untuk maklumat lanjut sila layari laman web Xpax Turbo <pautan ke
http://www.xpax.com.my/xpaxturbo?
gclid=CM_fpYWE984CFcoTaAod7gwDEQ>
*Layan THR Gegar menerusi dengargegar.thr.fm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan